Nu jéklar

För nästan precis ett år sedan började vi spela in en film jag då gjort research för och skrivit på under lika lång tid. Gänget var samlat, alla grejor införskaffade, min nye vän och hans hem fanns till hands, jag var fet och ful och därmed redo. Och jag var blind.


image20

På lördag sätter vi igång del två av inspelningen, Ale, Barry och den överbrune varianten ovan (som är långt mycket brunare nu). På ett års tid har jag avverkat 18 kilo, otaliga träningspass, fem potentiella kvinnliga huvudroller, testfilmande och omtagningar. Jag som oftast tycker själva filmandet mest bara är jobbigt tycker därför att det ska bli riktigt jättekul den här gången. Svårt och tungt - men som jag längtar! Jag är i rätt form, jag har rätt tjej, rätt team, rätt biroller och jag vet hur jag vill ha det. Då finns det knappt något roligare än att göra film.

Bara att naila allt nu då...

Kommentarer
Postat av: Saidjennifer

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback