Toppennamn för en toppenstart

Om jag är den du vill att jag ska vara är jag en toppenkille, det tror jag. Annars är jag nog mest bara lite rolig, nyfiken och just nu mullig, men man måste ju försöka. Här kommer i alla fall en toppenblogg som förmodligen kommer uppdateras toppenofta, med jättemycket fina texter, bilder och olika sorters gosedjur. Eller inte. Men en toppenidé, ja det är det. Jag får tacka Eva och Frida för inspiration :)

Synd att designen var skit - man får väl nöja sig med att verka homogay. Jag är van.

(Vem skrev det där nedanför?)

Kommentarer
Postat av: Eva

Ey...alla som har blogg är mina vänner =)..välkommen Moe...va på tiden =). Det där inlägget nedan är bloggmaster som så smidigt lägger ut för att man ska se lite engagerad ut ifall man inte skulle komma igång på en gång =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback