Det finns så många mysterier

Hittills har jag idag fått sju mail med samma typ av råd, från sju olika avsändare. De tre senaste, som jag faktiskt fick inom precis tre minuter, hade följande rubriker: "hei, Smallest weenie of the year, how are you? ;)", "hei comrade with small ramrod!! ;-))" och "why sausage is so small?? :-)". Chris Carmichael, Kevin Kranenburg och de andra har dock, trots skilda ämnen på rubrikfronten, skrivit nästan exakt samma mail. Själva kärnan var denna:


"Do you know that 76% of woman are not satisfied with their lovers size? 100% Money Back Guarantee. P.S.: Be the Man - Be the Man with XL thing!"


Vad är sannolikheten i att sju vitt skilda personer skriver nästan på pricken samma mail till just mig, samma dag? Och varför bryr de sig så, lägger ned möda just för min skull? Vem är det som har tipsat dem? Och hur kommer det sig att alla har samma uppfattning angående min "thing"? Tränar de på Nautilus allihop, och om ja - varför skriver de då på dålig engelska? Varför vågar ingen heller konfrontera mig i ämnet på plats utan bara skicka mail? Hur mycket frågor som helst... men tänk vilka sammanträffanden!


Imorgon ska jag hålla utkik efter utländska män som stirrar på min "sausage" i duschen och fråga dem, ifall jag nu hittar någon misstänkt, var denna omtänksamhet kommer från. Det är ju hur som helst väldigt smickrande att så många bryr sig om just mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback