Glädjande, generande, overkligt

En ibland ganska enorm bonus med att vara kreativ är vad det ger tillbaka. Inte för att jag tycker att jag är något vidare duktig, men kanske främst tack vare filmskapandet så stöter man på en del som tycker om en just bara för att man håller på. Kan ärligt inte påstå att jag vill bli känd eller få en massa brudar - de där vanliga sakerna - men något jag definitivt tycker om är att bli uppskattad av någon jag själv uppskattar. När musiker jag lyssnat svinmycket på vill jobba med mig, när vettigt folk kommenterar texter, när duktiga designers berömmer mig för något jag haft tur att lyckas med. Min största idol just på designssidan, som nyligen gjort ett nytt Elenziah-intro till filmerna, tyckte 'I give' var snygg - gissa hur det kändes!

I och med min nya hemsida har en massa folk jag tycker om både besökt och berömt den, ibland så jag sitter här helt röd i ansiktet. Idag fick jag ett mail från chefutvecklaren av
'Little Big Planet' - ett enormt snyggt, kommande storspel till PlayStation3 - som skrev "love your design". Vilken grej!


Men coolast och mest overkligt av allt är nog att Kahlen, en tjej från amerikanska 'Top Model' jag var i det närmaste kär i och såg varenda avsnitt av, suttit och kikat på den. Min lilla hemsida liksom...


image26

Apropå denna blogg så får jag se vad jag gör nu när jag har en hemsida igen. Kanske dör den ut, kanske skriver jag lite då och då - den som har en lever får se. Tack för alla besök och fina ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback