Crazyboy

På söndag 16/9 kl. 20-22 gör jag bort mig på P3, pratar om min uppväxt och konstiga saker som tungotal och blodet. Och så skämtar jag, låter kall, självgod och konstig, förmodligen. Men lyssna och ha kul du!

Gör jag bort mig totalt får jag åtminstone själv inte höra det just då, för när programmet sänds är jag ute i skogen och har huvudrollen i en musikvideo för Christian Kjellvander. I bara fillingar, vitmålad och som älg. Jovisst, ibland går det inte att komma ifrån hur knäppt man lever...

image27

radioidiot eller vit mtv-älg - det bästa av två världar

Kommentarer
Postat av: TDH

Minsann! Foton från vita MTV-älgen tack!

Postat av: Axelellinor

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.

2010-01-14 @ 14:15:03
URL: http://axelellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback